2014.01.10.
20:17

Írta: Sophia Soldier

A boldogság útján

Az emberek legnagyobb része életének legalább felét boldogtalanul tölti el. Ha azt mondom Neked: életed 100 %-ban boldog lehet, akkor bizonyára hitetlenül fogadod. Holott ki az, aki alakítja a körülményeidet, az életed? Csakis Te Magad. Ha nagyszerűen akarod érezni Magad, akkor itt az idő. Lépj most! Ne mindig a "csak holnaptól" mottóval takarózz!

Sokan azt mondják: boldog lennék, ha... több pénzem lenne; ha csinosabb lennék; ha lenne egy boldog párkapcsolatom...stb. A paradoxon az, hogy előbb kell boldognak lenned, aztán megkapod, amire vágysz. Amíg ezt nem tudatosítod, semmiféle sikert nem könyvelhetsz el.

Mindenki küzd magával, van, aki többet; van, aki kevesebbet. Minden igyekezetem ellenére én is kétségbeesem néha, de tudom, hogy kell valami, ami átlendít.
Most ért véget egy 2 éves kapcsolatom, amit minden igyekezetem ellenére sem tudtam megmenteni. Kissé összezuhantam, mivel ez nem kifejezetten rövid idő, pláne az én léptékemmel mérve. Sírtam, sírok 3 napja, mert jól esik, könnyebbnek érzem a lelkem, tisztábbnak érzem a fejem. Úgy érzem, képes vagyok továbblépni.

Érző lények vagyunk, és ezeket az érzelmeket meg kell tapasztalnunk ha jó, ha rossz. Hiszen ha rossz dolog történik velünk, ezt tekinthetjük az Univerzum figyelmeztetésének, vagy éppen egy nagyszerű lehetőségnek az újrakezdésre. Különben is, így tudjuk csak értékelni a jót.

Ha Téged is hasonló veszteség, fájdalom ért, érdemes az alábbi pár mondatot kazettára felmondanod, esetleg leírnod, és minden nap megismételned, hiszen segíthet abban a bizonyos továbblendülésben:
" Tudom Magamról hogy erős vagyok, tudom Magamról, hogy felállok. Szeretem Magam, szeretem az életem, hiszen maga vagyok a Csoda. A hozzáállásom mindig pozitív, ezáltal bevonzom a nagyszerű dolgokat. Nincs szükségem másra, csak az önszeretetre. Nincs szükségem függőségekre, boldog vagyok egyedül is, mert képes vagyok kettesben maradni a gondolataimmal. Bátor vagyok. Csak nagyszerű dolgok történnek velem. "

Tudnunk kell, mindnyájunknak, hogy bár közhely, de nem szabad olyan vonat után futni, amely nem vesz föl. Ha valakinek nincs szüksége Rád, akkor gondolj arra, milyen nagyszerű lehetőségtől is esik ő el. Ne legyen a szívedben harag, bosszúság, inkább válts pozitív gondolatokra. Ha valaki kíváncsi Rád, szeret Téged, akkor nincs az a körülmény, ami eltántoríthatja. Kár kutatni az okokat, hogy valakinek miért nem vagy már fontos többé, vagy miért nem voltál fontos soha; a HIBA NEM BENNED VAN! Kár lenne Magadat okolni, mi több, botorság; nem Tőled függ. Változnod, emberileg különben sem szükséges, nem lehetsz más annál, mint aki vagy.

Viszont ha kapcsolatban vagy, kénytelen vagy a másikhoz idomulni, kompromisszumokat kötni, és a kapcsolatod pozitív irányba vizionálni. Nem számít, mekkora a feszültség köztetek, ha azt gondolod a párodról, hogy kedves Veled, szeret Téged és minden nap ezzel a gondolattal kelsz és fekszel, akkor valóra válik. Mert ez a Titok. Ha pedig már ez sem segít, akkor lépj tovább. Új csodák, új kalandok várnak Rád!


 

Szólj hozzá!

Címkék: öröm boldogság bátorság szakítás álmok vágyak érzések gyakorlat boldogtalanság kapcsolatok kompromisszum

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivitas.blog.hu/api/trackback/id/tr273144402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása