2014.03.25.
21:56

Írta: Sophia Soldier

Páratlan páros

Az utolsó bejegyzésem óta eltelt némi idő, noha én azt hiszem nem változtam. Egy kicsit mégis. El tudtam fogadni az egyedüllétet, és nem csak arról van szó, hogy elfogadtam, de tökéletesen érzem magam a bőrömben.
Hosszú-hosszú évekig - azt hiszem - társfüggőségben szenvedtem. Szükségem volt valakire, akibe kapaszkodhattam, aki megerősített abban, hogy szép, és jó vagyok. A végén mégis mindig elszúrtam, talán ott, hogy nem szerettem önmagam, hiába kaptam a megerősítéseket. Így nem tudtam mást sem igazán szeretni. Augusztus óta 'összevissza-életem' volt, és nehéz volt a lelkemben rendet tenni. Mára már úgy érzem, lecsendesedtem, hála a Titoknak, és kész vagyok az újra, a változásra, kész vagyok arra, hogy szerelmes legyek.

Higgyétek el nekem, a szerelem a világ legcsodálatosabb dolga. Aki nem ezt mondja, és nem így gondolja, az hazudik és téved. A szerelem nem fájdalom. Az elutasítás, a szakítás valóban fájdalmas, de a másik iránti olthatatlan vágy valami olyasmi, amit ritkán tapasztalhatsz meg, viszont ha adva van a lehetőség, miért menekülnél el előle? Félsz, hogy megsérülsz? Ezzel az ostobasággal ugye tudod, hogy csak a rosszat vonzod be?
Engedd el minden félelmed, kétséged, és hagyd, hogy átjárjon a boldogság. Ha nincs párod? Ne aggódj, ne görcsölj, mert eljön. Hívd meg őt az életedbe! Az első, és legfontosabb módja ennek az általam ajánlott Lista-gyakorlat, ami a következőképpen történik:

Vegyél elő egy lapot, illetve valamilyen íróeszközt. Merülj el picit magadban, és vizionáld a számodra tökéletes partnert, minden tekintetben. Először írd le, milyen külső paraméterekkel kell rendelkezzen, lehet a földtől durván elrugaszkodott is, nem ez számít, hiszen ha kérsz, megadatik. Aztán haladj a lelki, illetve szellemi tulajdonságok irányába, sorolj fel minden vágyat vele kapcsolatban, minden élményt, amit át szeretnél vele élni. Amint kész a lista, gondosan tedd el valami forgalmas helyre, mondjuk a határidőnaplódba, és minden nap szánj 5 percet a lista újraolvasására, eközben pedig gondolj a leendő partneredre. Ezáltal meghívod az életedbe.

Sokan megteszik ezt, a partner mégsem jön. Hol rontják el? Talán a mindennapi cselekvéseknél, hiszen azok pontosan ellentmondanak annak, amire vágynak. Példának okáért, csak magadnak ágyalsz meg este, vagy reggel csak egy személynek terítesz. Esetleg a kétautós garázsba az autóddal középen állsz meg. Ugye mennyire ellentmondasz önmagadnak? Tudat alatt azt üzened, hogy köszönöd, de Neked jó így egyedül. Hát akkor ne csodálkozz!

De mindenek előtt a legfontosabb, ha görcsösen akarod, úgy sem sikerül. Hogy miért? Mert alapvetően az első időszakban talán táplálod a pozitív képet, de ha vágyaid tárgya nem érkezik meg rövid időn belül az életedbe, akkor csüggedsz, és ezzel elhangolódsz a pozitív frekvenciáról negatívra. A negatív frekvenciára pedig az Univerzum szintén megadja a választ, ha nem állítod át Magad újra.

A helyzet a következő: ha megfelelően alkalmazod a Titkot, a Vonzás Törvényét, akkor boldog vagy, egyedül is. Nem vagy magányos. Élvezed az értékeket, a csodákat, amik minden nap megörvendeztetnek. Tudod, hogy rendkívüli életre születtél, és tudod, hogy a tökéletes partner is elérkezik, amikor itt az ideje. És mikor van itt az ideje? Azt csak Te határozod meg.

Szólj hozzá!

Címkék: fájdalom szerelem boldogság szeretet magány titok társfüggőség egyedüllét vonzás törvénye vizualizáció pozitivitás lista gyakorlat

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivitas.blog.hu/api/trackback/id/tr614352880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása